27 Ağustos 2017 Pazar

KOPENHAG

İ ile gittim. 20 Ağustos'ta gidip bir gün sonra döndüm.
Gidişte İstanbul'da çıkışta çok kalabalık vardı, kuyrukta epeyce bekledik. Üstüne üstlük bir de yeşil pasaport için getirilen ön sorgu için ikinci bir sırayı bekledik.
*
Kopenhag'ı daha önce görmüş, biraz dolaşmıştım, ama bana pek özellikli gelmemişti, bu defa şehri çok beğendim. Temiz ve geniş caddeler, hoş meydanlar... Yoğun bisiklet kullanımı... Güzeldi!
Bir de Tivoli. Şehir merkezinde çok hoş bir eğlence mekanı! Bana Paris'in Disneylend'ından daha güzel geldi.
Havaalanından trene binip gittiğimiz merkezdeki istasyon binası da hoştu!
İstasyondan üç beş dakika yürüme mesafesindeki Richmond otelde kaldık, otel de idare eder cinsindendi, rahat, temiz ve merkezde...

28.8.2017-Ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder