30 Mayıs 2017 Salı

SISTERS KARDEŞLER

Patrick deWitt, Çeviri: Avi Pardo, Nisan 2012, domingo Yayınları, İstanbul

Arka kapaktaki yazıda, kitabın konusu ile ilgili olarak, "Altına hücum Amerikası'nın şöhretli tetikçileri onlar. Öldürmek Charlie'nin doğasında var; sevdiği işi yapıyor. Eli ise fazla geveze bir vicdana sahip bir katil için", deniyor, ve, yazarın, "birbirine kan, şiddet ve sevgiyle bağlı iki kardeşin öyküsünü muhteşem bir üslupla" aktardığı belirtiliyor.
Bence de, anlatım, güzel, Türkçesi de harika.
Güzel de kurgulanmış.
Ama, içerik çok kanlı, çok vahşice!
Yine de, ilgiyle okudum!
Eğlenceli!
Kitabı sevdim!
*
Kitaptan birkaç not:
-"İnsanın kanına işlediği taktirde özünü zehirleyen bir şey var burada. Bir olasılıklar deliliği. Otelin çatısından atlayan adamın son eylemi San Francisco'nun kolektif aklının ta kendisiydi" 194
-"Geçmişimi değerlendirirken utanç duyuyorum. Hep bana söyleneni yaptım, koyun gibi yaşadım. Fakat bundan böyle koyunluğa paydos" 213
*

30.5.2017-Ankara


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder