17 Aralık 2018 Pazartesi

BURADAKİ YAZILARIN AMACI


Ana amaç, kendi farkındalığımı arttırmak.
*
Okumak, ve, özellikle de, yazmak, bence, insanın, bazı hususları daha iyi idrak etmesini, bazı hususları daha net bir şekilde fark etmesini, sağlıyor.
Bu da, açıktır ki, yaşamın daha bilinçli, daha isteğe uygun, yaşanmasını mümkün kılıyor!
Yani, daha insanca, daha vicdanlı bir şekilde yaşamak isteyen, farkındalığını arttırırsa, daha insanca yaşayabiliyor!
*
İnsanca yaşamak isteyen biri olarak, farkındalığımı arttırmak istiyorum.
*
Buradaki yazılar da, bu amaca yönelik, bir tür egzersiz sayılabilir.
Yani, biraz daha iyi anlama çabası...
*
Bunun yanı sıra, bir de, sadece kendim için, iz bırakma isteği.
Yazdıklarım, genellikle, bazı düşüncelerim, ve, bunların kaydı olsun, izi kalsın, istiyorum.
*
Keşke diyorum, çok eskiden bu yana iz bırakabilmiş olsaydım!
O zaman, istediğimde, geriye dönüp kendimdeki değişmeleri, tarihleri ve nedenleriyle birlikte, görme imkanım olurdu, ki bu da, sanırım, benim için, kendi gelişimimi gözler önüne sermesi dolayısıyla, çok çarpıcı-yararlı olurdu!
Çünkü, dönüp geriye baktığımda, kendimdeki değişimlere, ben bile, çok şaşırıyorum.
*
"Eski" tarihlerde, ne kadar "cahil"mişim!
Bilgisiz, ama, ne kadar cüretliymişim!
Ama, tamamen, iyiniyetli!
*
Ayrıca, hatırlayamadığım birçok detay da var.
Bütün bunların izi kalmış olsaydı, eminim ki, benim için, epeyce öğretici olurdu!
Bu yüzden, hiç olmazsa, bundan sonrası için, düşüncelerimin, hiç olmazsa biraz, izi kalsın istiyorum.
Bu sayede, yaşadığım sürece, bu izlere bakıp, daha iyi, öğrenmem-anlamam, mümkün olabilir!
*
Ayrıca, ilgi duyan başkaları için de, bir, iz-anı, olur!
*
Buradaki yazılarda, başka bir amacım yok.
Herhangi bir iddiam ise hiç yok:
-Öğretmek,
-Ben daha iyi bilirim,
demek gibi!
*
17.12.2018

2 yorum:

  1. Kendime kızıyorum neden atladım,unuttum da okumakta bu kadar gec kaldım diye. Dun akşam okuduk birazını beraber, şimdi keyifle ve merakla okumaya devam ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Kendime kızıyorum neden atladım,unuttum da okumakta bu kadar gec kaldım diye. Dun akşam okuduk birazını beraber, şimdi keyifle ve merakla okumaya devam ediyorum.

    YanıtlaSil